torsdag 18. juni 2009

Noen av kortene jeg har laga!:)

Den 7 juni skulle lille Solveig døpes, hun er tantebarnet mitt, og jeg og Bernt er fadderne hennes!:D Det var skikkelig stas..:)
Dette er det første pop-up-kortet jeg har laga, men det blir nok fler, det var veldig gøy å lage!!:D




Kort laga for mamma til Tim....:)

Dette kortet laga jeg til søskenbarnet mitt, hun ville ikke konfirmere seg, men vi ville gi henne en liten oppmerksomhet likevell..;)

Kort til en kjenning i sverige..











6 kommentarer:

  1. se her ja, masse lekkert arbeid, blir spennende å følge deg her=)

    SvarSlett
  2. Der hadde du også fått deg blogg :)

    Kjempemasse fint her :D

    SvarSlett
  3. Så flotte kort! LO'er også for den saks skyld! =) Likte spesielt godt pop-up kortet ditt! Gleder meg til å se det flotte du kommer til å legge ut her, så jeg slenger meg på som følger! Og rakk å bli den første!!! Moro!!! =)

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint da. Flink du er til å lage kort a:) Det Pop-Up kortet var bare nydelig:) Du bruker flotte farger:)

    SvarSlett
  5. Så mye flott du har laget !!! Nydelige farger på kortene og flott pyntet!

    SvarSlett
  6. Flotte kort, og den pop up'en var nyyyydelig=)

    SvarSlett